Mot beach 011



Full fart framåt från och med idag satsar jag mot sommaren. Nu blir det INGEN skräpmat och kakor, godis, läsk, saft och annat skit blir det max en gång i månaden. Även funderat på att försöka dra ned på drickandet med med någon börda måste man få ha för att orka anser jag men ska göra ett försök.

För cirka ett år sedan gjorde jag precis det här. Jag åt ingen skräpmat från januari till juni och från och med mars till juni tillbringade jag minst en timma sex av sju dagar i veckan på förbränning plus att jag verkligen var petnoga med att inte käka godis, drack vatten istället för saft och läsk samt när det bjöds på bakelser avstod jag oftast. Jag tappade cirka 10 kilo och sedan dess har jag legat på kanske plus 2 kilo alltså 62 kg. Nu är det inga kilon som ska tappas men ska bli mer deffad och självklart gymma, nu dock minst fem dagar i veckan (blivit dåligt med det sedan nyår).

Mot beach 011!!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0