Trollmor gör comeback

Precis tryckt i mig 2 kokta ägg och ett paket bacon efter ett gympass med Pz.

Måste säga att ikväll är jag glad, väldigt glad. Fick för några timmar sedan reda på att det vankas klassfest i helgen. Våran gamla klass är så jävla kul att festa med så kan bara bli tjockt med nice liksom. Förra spåra ju rätt skönt med så förväntningarna ligger ju rätt högt men vafan precis som det ska vara. Tänkte dock försöka somna hos någon jag känner denna gång. :D

Dagen i övrigt har även den varit bra, praktiken rullar på och Mrcarlis är lika bra som alltid. ;)  Duschen nu, får se om jag bjuder på något mer ikväll annars natti natti. :)

Här kommer lite bilder från klassfesten i Juni förra året. haha.


















Mathildas lillebror XD hahhaha


















Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0