Manboy vilket jävla skämt


Manboy killen..


Varför skickar vi varje år en jävla skitlåt och i år till råga på allt en låt som tilltalar vem? Jo fjortonåriga tjejer som blir alldeles till sig och min sjuåriga lillebror...


Egentligen bryr jag mig inte nämnvärt om detta spektakel men när det ändå ställer upp bra låtar som Swingfly och Loreens låtar faktiskt är så känns det ju tragiskt att behöva ljuga och säga att man är från typ Finland nästa gång man hamnar på en gayklubb utomlands…

Kommer säkert få äta upp det här i maj när Erik går och vinner hela skiten men det kan jag leva med, då är ju låten självklart skitbra. Kappen efter vinden, alltid!;)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0