gästblogg by ida magnusson

hej alla kära läsare detta är idisen som talar. förstår att att folk där ute kan undra, vad gör jag med mrcarlis klockan 02.18 en torsdag natt, svaret vet jag tyvärr inte själv. jag clara och dullie fick en spontan idé att ikv ska vi DYGNA, så att fredagen i skolan kan bli lite flummig. ingen skönhetssömn här inte! och då är det ju trevligt att sitta uppe med lite knäppa killar... fast snart däckar jag i soffan, illa. fast jag ska klara det, fan.
carls DIET, nattkäk på max. det är grejer det!
illuminatipsykade människor
sen får vi ju inte glömma pontuz, vilken lirare.... en typisk kille som inte kan gå innanför någons dörr utan att riva ner hela placet. men du vet att jag tycker om dig ändå!

hahaha oenmotståndlig charm ♥

nu är det läggdags, eller????? ha en fortsatt bra natt allihoppa, nu ska jag lyssna på mrcarlis härliga stämma till peterlemarc. pussar och kramar
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0