Folköl och potatis


Så tråkigt med blogginlägg utan bild så får bli en bild på Alegria, Tjerna och Mrcarlis. :)

Nu blir de det här blogginlägget sedan natti natti, även om jag har sovmorgon så vill mina småbröder upp och skrika 06:30.

Dagen då, jo den har varit jävligt go faktiskt. Började med 4 timmars praktik, som var galet slapp. För slapp för att vara ärlig. Kändes nästan som ut och in bara, hoppas på mer drag imorgon. Sedan så har jag även hunnit med ett besök hos farmor och farfar och innebandy. Min diet sprack ju efter 5 minuter där. haha. Kaffe och bulle, ja men vafan låt gå då och sedan så käk klyftpotatis (vilket är kolhydrater som jag inte skulle käka) och så bjöd farfar på folköl. Så att 1,5 dag klarade jag dieten. staarkt. Bara därför så slängde jag i mig några godisbitar med när jag kom hem från boll liret. :P

Måste ju kommentera innebandyn med, var riktigt kul idag. Jag börjar få lite koll på både klubba och skott så två mål och ett eller två assist blev det.:D Mrcarlis glädjs lätt när det kommer till innebandyn kan jag säga. :D haha

Om någon nu orkade plöjja igenom denna text så vill jag ge dig en extra stor godnatt kram, natti natti. :)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 15:56:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0