Finns det någon som kommer att läsa det här?




Hallå där till de bloggläsare som fortfarande är kvar!


Bloggen ligger för tillfället på dekis men just nu känns det inte som att det finns så mycket att blogga om. Helgen har väl varit rätt död. Helt okej fredag med fest hos någon snubbe i Smedby (Smedby som jag tydligen tycker är sämsta festfolket. När det nu skulle ha kommit ur min mun?:P haha). Helt okej kväll, jag blev väl rätt rund om fötterna som vanligt och skulle fylleragga som också sker allt oftare nu för tiden.... Gav väl dock inget resultat men fan skam den som ger sig. ;)

Lördagen började tidigt som fan med att spela korpen innebandy 09:45, roligare saker kan man ju ärligt talat göra. Annars så bjöd inte gårdagen på mycket alls. Låg bara hemma först hos pappa och sedan hos mamma, Alegria och Tjerna kom förbi en stund så jag bjöd på lite käk sedan gick jag in och la mig, trevlig som jag är. :)

Och söndagen då, två timmar på gymmet annars bara legat hemma med. Så ja det är såhär roligt det är att läsa min blogg just nu och där av den glesa update som är. :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0