Dietmat

Sitter här och käkar någon form av dietmat efter att varit ute och löpt i 40 min. Något overkill kanske men tänkte att jag skulle testa på LCHF dieten då den verkar rätt intressant. Frågan jag ställer mig själv är dock hur länge man orkar bry sig såå mycket om maten och hur länge man klarar av att strunta i ölen. :(  Har en vän som jag tror körde på den där metoden med, såg ingen skillnad på pöjken i och för sig  men vafan sen så är han rätt stor! ;)

Mot skolan nu iaf, hörs senare. Hej :)





Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Vicke

Breakfast for champs alltså. Jag kör själv en high-carbdiet. Mycket kolhydrater fast olika mängd och olika sorter varje dag. Man får sjukliga mängder energi. Dessutom(om det är det man vill) går man ner i vikt långsamt men på riktigt men man slipper gå upp samma vikt sen vilket man gör om kör atkins och slutar.

2011-04-11 @ 14:43:59
URL: http://diet-recept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0