Big brother 2011




Sitter och tittar på Big brother och stör mig sönder på Cilla asso!! Nu när det gått ett tag, har ni någon favorit och vem vill ni ska vinna?:D Jag håller starkt på norrlänningen och gurkan asso. Kan säga att om man kollar 24/7 så märker man hur sjukt rolig och skön Björnen är alltså. Annars så tycker jag Big brother är rätt så B än så länge. När de festar får de två platter öl och så fort de pratar om något lite kontroversiellt så byter de av kameran.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Emelie Jonsson

Cilla ska ut !

Själv så håller jag med på norrläningen. (:

2011-03-06 @ 21:41:20
Postat av: Carl Mrcarlis Turesson

Hon är så galet jobbig asso!:P Bra där Emelie, hejja Simon!:D

2011-03-06 @ 21:52:10
URL: http://mrcarlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0