Sen natt, tidig morgon hos Alegria!

Bloggvärlden ligger stilla och mänskligheten tronar efter ett nytt inlägg, Mrcarlis är tillbaka!

Dålig som jag är (ibland kan även jag) så har jag ju inte bloggat på ett dygn men det är utav den enkla anledningen att jag inte haft tid, var hemma hos Alegria inatt med grapparna. Kolla hockey (åt helvete!!) och lira fifa turnering som man självklart gick segrande ur.

Klockan sex på morgonen drar jag och Marwel till donken i Haga för lite frukost, slutade med att vi var borta i 3,½ timme då vi tog en tripp hem till klocket med. Men jaa en jävligt trevlig natt måste jag säga!(Y) :) Och som ni kanske förstår så är anledningen till att jag inte bloggat under dagen är för att jag sovit och sen gymmat. :)






















Personalen ville gärna ha ett foto på Mrcarlis så självklart ställde man upp. ;)




Tillbaka hos Alegria halv 10, vet i fan vart tiden tog vägen asso. :P


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: markus

skicka den översta bilden på mig och linus :)

2011-01-06 @ 18:36:22
URL: http://marwelelegant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0