Söndag

När jag ändå släpper lite bilder kan jag släppa lite till. Var hos min farmor och farfar ett par timmar i Söndags vilket var mycket trevligt. De är så galet underbara. :) Satt i alla fall och titta i lite album och hittade massa roliga bilder, så här kommer ett fåtal som jag försökte fota med min kamra!:P



Jag och min syster med kompisar lussade lucia 1999. haha :D




Jag (med långt hår) och brorsan och farmor och farfar, bilden är väl än 7 år gammal. :P


Bild från i sommras. :)

Var också och såg på Scorpions med min goda vän albin, alltid lika kul med korpen basket. :)










Nästan dubblat poängskörden i alla fall, ngt possitivt. :)


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0