Mitt nyår :)

Sådär nu har jag bilderna från nyår så tänkte ge er min kväll. Jag och åtta vänner käkade tre rätters middag hos Pz som jag och Linus lagade. Ganska svårt att varmhålla mat till så många i ett vanligt kök hemma men tycker det blev väldigt lyckat faktiskt.

Vi körde också julklappslek innan vi bagav oss in till Jonte och Jeppe i Norrköping där vi skålade in tolvslaget innan jag slocknade, nästan. Haha nää men var galet trött så somna redan vid kanske 02:00 (Nej det var faktskt inte för att jag druckit för mycket, inte denna gång;) ).









































Porrposen :D





Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: blondinmarwel

vill ni läsa en vettig blogg ... : marwelelegant.blogg.se

2011-01-02 @ 23:18:24
URL: http://marwelelegant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0