Tre dagar i en.

Ännu en gång har det varit tyst i flera dagar från min blogg. Inte bra, inte bra alls. Men har inte hunnit eller haft orken. Måste skaffa mig en mobil man kan blogga ifrån helt klart eller mobilt bredband till datorn. Något måste göras. I alla fall så var jag ju i Åtvidaberg i fredags. Blev jag och Linus som åkte dit då Lucas blev dålig. Riktigt kul och speciell kväll men en klart värd resa. Och ordet står sig ”Vad som händer i Åtvidaberg stannar också där!” haha.









Gårdagen då. Jo jag tog mig hem från Åtvid till norpan och pappa för att i princip bara duscha och käka för att sedan jobba i åtta timmar. Även det var sjukt värt. Riktigt bra med pengar för de timmarna kan jag säga. 


Idag då?, ligger fortfarande i sängen varit uppe en snabbis och käkat bara.  Tänkte kolla handbollen nu men problemet är att jag även vill träna och gymmet stänger i klockan 18 så kommer bli knapert. Får se hur det blir med träningen alltså.


Får räcka såhär tycker jag, nu  ska jag bara ropa hit någon som kan trycka på tv,n åt mig. Hörs senare. :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0