Tandställning




Blev inget nattinlägg inatt som ni kanske såg/sett/ser, vakna aldrig. Haha. I alla fall så tänkte jag skriva om en sak jag funderat på ett tag. Tandställning.

När jag var mindre var jag väldigt rädd för att skaffa tandställning, de kändes som något personer som var mobbade hade. Något fult. Idag är jag lite äldre och kanske lite klokare och ser det som en jävligt schysst möjlighet till snygga tänder, ett sätt att få det bli kul att le!;) Jag har väldigt många i min umgänges krets som har eller har haft tandställning, troligen fler än vad jag lagt märke till på då i alla fall inte jag ens ser tandställningen. Så det här har fått mig att fundera starkt på att fixa till mina egna. Nu vill jag mest ha hjälp av er.


Ni som har eller har haft tandställning, vad är det positiva respektive negativa med tandställning. Vad tycker ni om att ha det, blir det snabbt något man vänjer sig vid och inte tänker på? Berätta. :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: manen-kungen-guden! HaHa

tuffe tuffe tåget går ut i vida världen den som inga pengar har får inte följa med på färden, tuffe tuffe tåget går ut i vida världen den som inga penga har får inte följa med på färden!!!!!!1 haha

2011-01-14 @ 10:53:59
Postat av: Hanna friberg

jag tycker ju inte direkt att det va skönt!. dock så får man ju ett väldigt fint resultat sedan, och det syns ju faktist inte så jätte mycket. <3

2011-01-14 @ 10:55:35
Postat av: Anonym

Ja älskar tandställning:D man vänjer sig väldigt lätt, men de gör ont som in i helvete i börjanxD

2011-01-14 @ 11:41:44
Postat av: Anonym

tummen upp för tandställning!

det är inte skönt & det gör ont

ett tag, men resutlatet är great!

2011-01-15 @ 11:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0