Sjukt härlig seger!


Så jävla skönt med en vinst. Kan väl inte vara många som missat att Sverige vann över polen för cirka 1 timma sedan? Jag följer inte handboll i vanliga fall (mer än att jag håller lite koll på bajens tabell läge) men så fort Sverige spelar om det så är curling, rullstolsbasket eller handboll så blir man alltid nervös och engagerad. Riktigt kul!

Utöver handbollen då, jo då har jag precis duschat då jag luktade pecka eftersom jag var och sola förut. Blev ingen träning idag eftersom jag hamnade hos pappa (gymmar i sörping han bor i norrköping) men det ska tas igen i helgen.


En till update om en stund sedan kommer John Blund. :)


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0