Säg inte ordet

Inte mycket som blev bra idag. Inget brons till Sverige och ingen träning. Hann inte innan gymmet stängde och så känner jag mig lite halv krasslig, absolut inte sjuk men lite små krasslig. Gillar inte ordet sjuk, diskuterade det med Lisen förut att ordet sjuk både är och låter så negativt och det vill man ju aldrig vara så jag är bara krasslig.
;) Inte så konstig dock om jag skulle bli det där ordet då alla ligger helt utslagna hos pappa men jag ska då inte bli det, alldeles för mycket att göra för att hinna med det!:P




Aja ska kolla på filmen Inception nu och sedan tagga inför imorgon, Didde ska visa hur man dansar på idrotten så det vill man ju inte missa! Haha .. sov gött alla för de ska jag, hej :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0