Riktgt jävla roligt!:D




Kom för en stund sedan hem från min allra första innebandy träning. Pappa frågade för några veckor sedan om jag vill vara med och köra med deras korpen lag så jag tackade ja. Sedan så hörde jag med Albin om han ville vara med och lira och en gång innebandy spelare alltid innebandy spelare så han nappa ju direkt. '

I alla fall så spelade vi 1,½ timme idag och måste säga att det gick väldigt bra när jag väl förstod hur jag skulle röra mig på plan och fick in liiite klubbkänsla. 1 mål och 2 assist får jag se som godkänt! :D

Jävligt kul att få springa av sig lite med, göra något annat än att bara löpa för löpandet skull. Blir att gå på´t igen nästa tisdag! :)

Nu blir det duschen sedan ska jag se klart "I rymden finns inga känslor". Natti natti :)


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0