Nedräkningen har börjat




Tänkte mest säga godnatt för sova är precis vad jag tänker göra nu, rätt så slut efter gymmet och så måste jag vara i kanonform för morgon dagen. Fest och flickor då måste Mrcarlis vara pigg och fräsch. Får se om man kanske tar tåget med lucas redan vid två imorgon, vore kul att komma dit tidigt och hinna umgås lite mer med grappen. Ska i alla fall göra ett försök och se vad man kan snacka till sig hos läraren, smöra är en av mina absoluta specialiteter. ;) Jaja mer från mig imorgon nu är John Blund här. Natti natti. :)

Btw nog för att du är mitt största bloggfan med all respekt men då är det dags att hänga på till gymmet när Mrcarlis vill dit!;)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Moster

grattis på namnsdagen mr Carl(is) ;)

2011-01-28 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0