Första skoldagen i skolan avklarad



Första dagen i skolan avklarad, en helt okej första dag faktiskt. Har haft idrott B och en kurs som heter blommor och dekoration. I kursen får man typ lära sig att bygga ihop blomdekorationer eller något sånt. Har idag ”byggt” en blomkruka av tulpaner, något grönt och vitt och så blåbärsris. :P haha. Ganska kul kurs dock så är jag ju totalt värdelös när det kommer till pill och estetiska saker men gick rätt bra för att vara mig ändå. :)


Upptäckte även att jag kommer gå hela måndagarna med mitt ex då hon valt samma kurser men även det känns helt okej, tycker ju i grund och botten att hon är en jävligt kul tjej. Dock så vågade jag aldrig prata med henne idag men de kanske kommer nästa gång. XD haha


Annars så sitter jag bara här och är lite besviken på mig själv då jag hade tänkt at dra förbi gymmet idag men åkte hem till pappa efter skolan och käkade sedan så nästan direkt så slocknade jag och vakna inte först kvar i tio. Så nästan bara att gå direkt till sponkan och ta bussen till sörping. Så därav den dåliga uppdateringen idag med. :) Nu ska jag snart krypa ned i sängen igen, hörs imorgon. Hej :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0