Ett till för dig ;)

Aja kan väl bjuda på ett inlägg till så att Lisen (mitt största bloggfan) blir nöjd. :)


Var förbi på min gammla praktikplats idag och drack lite kaffe och snacka skit. Har tänkt att söka sommarjobb där eller på sommaren så driver de skärgårdskrog men ja tänkte i alla fall söka som servitör i sommar.

Vågade aldrig fråga rakt ut men ska ta och skriva ihop ett mejl snart och skicka iväg. Vore riktigt kul att jobba för dem då de är sjukt trevliga och jag trivdes väldigt bra med dem så det vore väldans trevligt om man kunde få in en fot där.

Skrev ju även en liten lista på saker jag skulle göra idag vilket gick sådär. Inte riktigt färdig med skoluppgiften och har inte hämtat nyklarna men sola det hann jag med!;) Får räcka sådär tycker jag, nu får Lisen och ni andra vara nöjda för dagen. Mer bloggande från mrcarlis.blogg.se Sveriges bästa manliga bloggare imorgon. Tjao :-)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: lisen_93___

tror jag kan sova nu.. 2 är bättre än 0, helt klart!

2011-01-25 @ 22:54:08
Postat av: Carl

Så skönt, då kan jag sova med gott samvete!;)

2011-01-25 @ 22:55:35
URL: http://mrcarlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0