erica gästbloggar !

tjaa tjaa carls blogg, erica lind häär !
fick äran att gästblogga på denna trevliga killes blogg
igår var vi först hos calle med lite folk och efter det drog vi oss tjejer till carlbooii och festade all night long
sjuuukt galen kväll alltså, vi gick och la oss kl 9 cirkus, vaknade sedan upp två timmar senare och alla var helt döda men hallå!!? det är ju så det ska vara eller hur?
man lever ju bara en gång.
nu sitter jag som sagt här och gästbloggar och snart ska ida och jag dra oss mot bussen hem till norrköping igen

tack alla galna människor för kvällen/natten/morgonen, tycker jag ska göras om någon dag.
och nu vill jag ju självklart att carls fan ska kolla in min blogg också välkommna in till

http://pikon.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0