Det här vill jag ha gjort 2011




Har ni saker ni vill göra, som mål ni vill uppnå 2011? Det har jag. Jag har en massa saker som jag vill viga det här året till. Bland annat handlar det om jobb, resor och träning. Här är ett axblock av saker jag vill innan tvåtusenelvas slut.

-       Tjänat ihop minst 10 000 kr
-       Tillbringat en vecka i västervik under vis festivalen
-       Åkt utomlands
-       Blivit helt deffad
-       Åkt på cykelsemester
-       Åkt skidor
-       Jobbat för Mons skärgårdskrog eller bakficka någon gång.
-       Haft legokväll
-       Åkt vattenskidor
-       Dejtat
-       Skrivit färdig en novell som jag fåbörjade för ett år sedan
-       Ökat bloggläsare antalet markant
-       Fått minst VG i servering B
-       Gjort i ordning mitt rum hos pappa och mamma


Vad vill ni ha gjort när ni står på nyårsafton 2011 och tänker tillbaka på året? :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0