Års resumé del 2

Års resumé har jag funderat på ett tag ja, så kände att det var dags att sätta sig och skriva nu.


 2010 har nog varit ett utav de roligaste åren i mitt liv men även ett av de värsta. Jag och mitt ex gick skilda vägar i Januari efter ett ganska kort förhållande men som satte starka spår i mig. Tänker en del på vår tid än idag även om det jobbiga släppte runt juni skulle jag tro. Men med vårt uppbrytande kom det också något positivt, jag började träna och på bara några månader gick jag från ärligt talat ganska tjock till en helt okej kropp vilket jag jobbat vidare på under hela hösten. Jag bytte också klass vilket nu i efter hand är något jag är väldigt glad över.  Att jag fått lära känna alla dessa härliga tjejer och killar i Trollmor kan jag ju bara tacka dig för och det gör jag. :) 
 

Jag har nog också blivit en lite mer självsäker person när det gäller kontakt med tjejer under året tvåtusen tio. Om det beror på min kroppsförändring eller mitt ex det vet jag inte men jag känner att detta år har givit mig dels många tjejkompisar men också en lite mer flörtig Carl.  

2010 var också året då jag firade första midsommaren i skärgården, året då jag började blogga, året då jag fyllde 17 och året då jag praktiserade fyra veckor på Mons bakficka.


Vad kan jag annars säga om året? Jo jag vill tacka alla vänner som gav mig en underbar sommar och alla de nya människor jag lärt känna, tack för att ni så ofta får mig att le. Och kanske ett tack till min mor och andra familjemedlemmar samt vänner som orkar med mig även när jag lyckas mindre bra vid vissa tillfällen. ;)

Jag vet ju att det är många som känner mig som läser bloggen, har ni något minne med mig året TVÅTUSENTIO? Berätta :)


Året då jag skaffade mig en väldig ful pose. Haha

Kommer lite mer om låtar och sådant som varit mitt 2010 senare. Sov gott sålänge :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: markus

instämmer ! roligaste året ! Men iaf för min del oxå det svåraste/jobbiagaste året...

2011-01-17 @ 00:24:34
URL: http://marwelelegant.blogg.se/
Postat av: Elin

bli rädd över dagens ideal när du beskriver dig som "ganska tjock"...

2011-01-17 @ 11:19:58
Postat av: susanne

Ja hjärtat,det är tur att mamma finns :):)

2011-01-17 @ 15:27:35
Postat av: lisen_93___

det bästa året i mitt liv, du började ju blogga!!!!

2011-01-17 @ 16:19:24
Postat av: pz

västervik och skärgårn var nog det bästa med hela året :D och alla badtripper :P

2011-01-17 @ 18:48:38
Postat av: julia

tack du! :-))

2011-01-18 @ 18:50:06
URL: http://jkaasinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0