Ångesten kryper på

Sista dagen på lovet och ångesten kryper på en aning. Fanns lite saker som borde blivit gjort men som inte har blivit det. Men men. Sen natt eller tidigt morgon blev det också igår. Jag,tjerna och Alegria softa och spela frågesports spel till tidig morgon.

Idag har jag bara varit och solat, mötte uppe Karin på stan så drog vi hem hit. Så nu chillar Jag, Karin, Jonte, Tabben och Tjerna de sista timmarna på lovet.:(


Förövrigt så var ju mamma lite "rolig" förut. Sitter vid bordet med Karin (som hon träffat många gånger vad jag vet) och Jonte, iaf så kommer mamma och bara "Är det du som är F*****ka?" ähhhhhhh neeeeeeeeeej, För det första så skulle jag väl presentera nya personer och för det andra var det ju rå diss från det hållet. Orkar inte förklara men nämnde i alla fall den här tjejen för mamma och så fick hon väl för sig att hon var med hem nu.. Blev en märklig situvation. hahah.

Bilder från igår










Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: karin

hahah måste säga att du har en rolig mamma. fast hon borde känna igen mig så mycket vi har träffat varandra xD

2011-01-09 @ 23:39:26
URL: http://karinhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0