Älskar er grappar!!!

Känner mig bara tvungen att skriva ett inlägg till, loggade in på Facebook nyss och var taggad i den här fina texten "Linus Wennermark & Carl Mrcarlis Turesson ! Vi har gjort ganska mycket tillsammans i våra dagar. I somras cyklade vi 10 mil för att festa och när man taggar till någon så vet man alltid för säkert att carl och linus är på! Bästa♥ Tagga vis i sommar killar. För ni är dom enda jag vet till 100% inte bangar!!" som Markus "Marwel" Nilsson skrivit. Man kan ju inte bli annat än riktig varm och glad i kroppen. Visst kan vi alla ha lite små gnäbb ibland men såå jävla kul vi kan ha ihop med! Spontan turen ned på fest utanför viken, cykelturen till björs, vis, nu i fredags och massa andra gånger!


Och det där med att inte banga. Nej man ska aldrig banga saker. Jag och Linus snackade om just det på vägen till Åtvid i fredags, vi sa det att "visst, det finns en risk att vi har skit tråkigt men då har vi ändå hittat på något och inte bara suttit hemma och degat. Så mycket mer värt att ta risken att ha tråkigt än att inte ta chansen att ha kul." Och kul det är jag säker på att vi alla tre hade.

Älskar er grappar, tagga som sagt vis och alla andra saker vi ska hitta på under 2011!!!!


























Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: markus

fan vi har gjort jäääävligt mycket roligt och spontant, även fast det kanske inte känns så <3

2011-01-30 @ 22:49:18
URL: http://marwelelegant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0