vad har jag nu gjort....



Har precis gjort något jag känner på mig att jag kommer ångra. Ebba länkade mig någon tävling att vara ansikte utåt för gallerian Domino. Självklart får jag för mig att jag med ska skicka in en bild så sagt och gjort en stund senare så har jag själv skickat in ett bidrag.

Grejen är ju bara den att jag nästan bara har bilder på mig själv när jag antingen har alkoholhaltiga drycker i handen eller har bar överkropp och inget av de två alternativen kändes riktigt rätt så jag fick ta den här bilden ovanför. Killen som kommer bli utskrattad….. Pluss att jag skrev en jävligt kort och konstig text. Haha aja får se hur det går och hur mycket jag behöver skämmas framöver. :)


Om sex månader "Gallerian Domino går i konkurs, många spekulerar nu i om att det var den fruktansvärda reklamkampanjen som fick Domino att sättas i konkurs" haha jaja nu vet i fan om justDomino kan gå i konkurs men ändå... XD

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: ebba

Haha, så himla rätt Carl! :D

2011-02-07 @ 21:41:54
URL: http://erolling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0