Big Brother 2011

Om 7 dagar börjar Big brother igen efter 5 års uppehåll. Jag är själv en sådan som egentligen hatar program som Paradise hotel etc men just Big brother diggade jag. Har sätt sista säsongen tre eller fyra gånger skulle jag tro, galet bra. Minns ni deltagarna Carina, Daniel , Samuel (som tyvärr är död), Ragger och alla de andra. Och ja nu börjar det igen, och ska bli riktigt kul faktiskt, TAGGA!! Min moster var ju med ett stort fan av programmet vet dock inte om hon vill erkänna de såhär fem år senare!?;)

Kommer ni att följa Big brother 2011 och var ni också stora fans av programmet när det gick?:D


Lite klipp som får en att le och längta än mer till säsongsstarten!!!:D Se och njut :)










Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0