Söndag utan kyrkbesök

Sönddag med den vanliga söndagsångesten och på det en jävla snuva + halsont, inte kul alls. Kul hade jag däremot i fredags, blev ju lite fest hos tvillingarna för att fira dem och alla de andra grabbar som nu blivit myndiga. Kvällen sluta ju rätt dyrt dock eller dyrt för det var ju skitsaker som köptes på slutet.

Jag och rasmus åkte taxi runt halva stan sedan köpte vi pizza och ett 6 pack 3,5 er. bara det sluta på 175 kr. I alla fall när vi köpt pizzan och ölen kommer vi upp till jonte och jeppe igen. Jag hoppar ut ur taxin med ölen i vänster hand och en stor pizza i andra  och ser i samma stund att farbror blå står två meter bakom mig för att en halv sekund senare falla pladask på backen. Som nog många märkte var det VÄLDIGT halt ute i fredags. Jaja gav väl poliserna ett gott skratt i alla fall. De värkade inte bry sig nämnvärt utan jag fortsatte in till lägenheten bara. :)


Gårdagen finns väl inte att säga så mycket om, vi var hemma hos Rasmus hela dagen,kvällen natten bara. De andra drack vodka medans jag faktiskt strunta i att dricka. Sedan vid typ 01 kom Emma, Erica, Ebba och Madeleine. Jag tog sista sponkan hem medans de andra fortsatte festa. Inte speciellt kul dag för mig men vafan någon gång ska man ta det lugnt i alla fall.

Idag skulle vi ha gått på gospel i  St. Johannes kyrka men eftersom det blev så sent inatt blev de aldrig något,trist tycker jag. Ingen träning heller, tror inte jag får ut något alls av den här dgen faktiskt, men men!:P

Kanske blir mer bloggande sen sådant som märks annars hej för idag. :)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0