Smått rastlös



Ligger i soffan och slösurfar lite smått rastlös. Är väldigt seg efter gympasset som verkligen tog kände jag men ändå så skulle jag vilja göra något (helt fel tid kanske:P) eller träffa på en mänsklig varelse. Kommer nog sluta med att jag somnar runt 03 inatt efter att ha slösurfat ytterligare några timmar....


Vad är det som sker imorgon då? Jo jag ska in till stan och käka med mamma för att göra ett skolarbete och så ska jag nog kolla på en Iphone funderar dock på att vänta till bloggappen kommer men får se. Kvällen hoppas jag kan bjuda på något riktigt kul, skulle gärna ha en nykter helg och istället köra på spelkväll som igår då det var väldigt kul men så kommer det säkert inte att bli.

Natti natti, hörs imorgon om jag inte blir bloggsugen inatt. :)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0