Ren Alegria style

Nyduschad och påklädd, idag iförd Alegrias jeans och skjorta. :P Blev så igår. Jag och Albin tittade innebandy igår och tog ett par kalla sedan så hamnade vi hos Alegria där jag ville ha andra kläder för att vi skulle försöka gå ut. Gick ju jävligt bra, albin åkte hem och Alegria och Linus gick in på ett ölhak då Rasmus hade Tjernas leg (skit lika, not). Så kvar blev jag utanför. Stod väl där en tio minuter innan jag hoppade in i en taxi till klocket, 100 kr åthelvete. Puss på det. (N)





Så på´t ikväll igen men ikväll ska jag ha med mig jenter som inte är 18 så de inte kan smita iväg ut på korgen!;)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: markus

AHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHA

2011-02-19 @ 18:50:34
URL: http://marwelelegant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0