Mrcarlis är tillbaka

Tyst från Mrcarlis och jag vet hur ni lider. Men den här gången har jag inte haft möjlighet att blogga. På min stationära fick jag fetaste data viruset på och den bärbara ja där brann laddaren upp så den kunde jag inte använda heller. Men nu har jag ny laddare så back in bussnies så att säga. :D


Och Danne skulle försöka lösa fixa stationära, tummen upp!(Y)

Dagen och kvällen då, jo den ser ut som sådan att det blir hem till sörping och fixa ordning mig, dra upp och käka hos mammas kille och sedan in till Norrköping igen för att fira alla grabbsen som blivit stora pöjkar. Tror de kan bli riktigt nice!:)

Så att ses och hörs troligen imorgon igen, hej så länge. :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0