Mrcarlis är lite små blödig

Man kan ju inte bli annat än avundsjuk när man ser sådant här.



Jag vill med dra utomlands, sticka iväg och bara få vara utan att bry sig om de problem som finns hemma. Jag vet inte om det beror på den här rent ut sagt jävla vintern eller om det är för att jag är lite små krasslig men allt känns för tillfället skit. Känner igen motivation till något. Orkar inte ta tag i skolan, orkar inte städa hemma, har inte orkat med gymmet sedan förra torsdagen. Nää jag pallar ingenting just nu. Vart hittar man motivation? Vart hittar man glädjen i vardagen? Att supa till på helgerna känns så jävla enformigt även om det just då kan vara skönt men jag vill känna glädje att göra annat. Orka med sådana enkla saker som att fixa hemma och göra skolarbeten.


Kanske är jag bara jävligt blödig ”det finns ju dem som har det mycket värre än mig” men vafan inte hjälper det mig i längden med det tankesättet, det är ju fortfarande jag och mina problem som måste ordnas.


Gillar egentligen inte att skriva sådant här då jag själv tycker det låter lite töntigt men att skriva av sig kan vara skönt och då i en blogg där man kan få andras tankar, idéer och perspektiv på saken.


Någon mer än jag som är riktigt trött på allt för tillfället? Och hur gör ni som har långt mer skolarbeten än vad jag har för att orka med?

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: sussie

Vi får hjälpas åt med att fixa!! Och att åka utomlands har vi ju pratat om :)

Kram Kram /Mamma

2011-02-17 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0