Kycklingwook med nudlar


Tyyyyyyyyp så.

Sitter och halvslumrar framför datorn. Kom hem från gymmet för dryga timmen sen, har bara käkat och suttit här sedan dess. Gjorde mig kycklingwook med nudlar som jag lade upp lite snyggt på tallriken för att ta en bild till bloggen. Blev det någon bild då?... Nää då jag inte hade kamra här, galet värt!:P

Ska iaf hoppa in i duschen nu och sedan in till stan, inte bestämt mig om det blir att sola idag eller om jag tar det imorgon efter att Agnes klippt mig. Hon har tydligen någon gratis klippning imorgon på skolan och jag behöver snagga till sidorna lite så det är ju perfekt. Inga stora förändringar alltså. Aja duschen som sagt, hej hej :)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0