Får nog liggsår snart




Sådär då ligger man nedbäddad i sängen, igen. För det är i princip vad jag har gjort idag, legat och latat mig. Var ju hos Alegria i natt (glömde kameran där bilder kommer.) Så blev inte många timmars sömn. I alla fall så gick jag i skolan till 11:15, käkade lite lunch och sedan direkt till pappa och sängen. Och ja där låg jag väl sju timmar innan jag käkade lite mat och begav mig till söder. Drog en solning också innan bussen till mamma, dusch och nu ligger jag i sängen, igen. Ny plats bara. Oerhört händelserik dag, inte alls.  


Tror jag stannar där, (eller finns inget mer att skriva) blir nog en film nu om det inte blixtrar till i huvudet och jag kommer på något att blogga om. Sov sött mina bloggläsare och speciellt du.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0