Dagens mobil borttappning

Haha dagens då. Mrcarlis är ju som känt lite flum gör där efter lite flumma saker. Idag i skolan hade Carl då lite små tråkigt och får då idén att lägga mobilen i Johannas luva är smart, så det gjorde jag ju självklart. Problemet var ju bara att jag glömde plocka ur den och hon märkte ju såklart inget så nu för trettio minuter sedan ser jag att Johanna skrivit på Facebook


och tio minuter senare ringer Farmor och säger att det är en tjej som ringer och söker mig hos dem!:P Synd att det inte var någon tjej som sökte mig för annat bara. :(


Självklart ska ju Albin ha ett finger med i spelet också :(



Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0