Besök på min gamla praktikplats

God eftermiddag!:)

Kom precis innanför dörren i sörping, blev bara halvdag i skolan idag. Gympa på morgonen med innebandy som självklart mitt lag vann, stabil insatts från alla!;) haha.  Annars så har jag varit och hämtat min väska och Jeppe och Jonte. Tog en koppkaffe med Jonte och snacka lite skit innan han skulle iväg och skriva upp för körkortet, får hoppas att han lyckades ska kolla det sen tänkte jag. :P




Vidare från honom åkte jag till min gamla praktikplats och fick lite hjälp med ett skolarbete. Jävligt trevligt där med och pratade lite med dem om sommarjobb, känns väldigt bra ska ta och skriva ihop något och söka. Skulle vara sjukt kul att jobba för dem i sommar då det som sagt alltid är lika trevligt när man hälsar på. :)


Vi hörs senare nu ska jag lägga mig en stund, har världens snuva och ont i halsen (skit bra att spela innebandy då, INTE. haha) , inte skönt alls faktiskt. Vill verkligen inte vara sjuk heller, hatar när man får uppehåll i träningen då man blir så slö när man är borta för länge. :/ Hejdå var det ja, ses senare.


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vann ni inte :PPPPPPPPPPPP

2011-02-14 @ 16:26:21
Postat av: Mrcarlis

Fast så gjorde vi ju det! Inte lätt att vara förlorare, eller vänta vad vet jag om de?;)

2011-02-14 @ 17:29:55
URL: http://mrcarlis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet du inte... men det jag kan säga är att jag hört från säkra källor att ni fick stryk med 3-0 i en match och då kan man inte kalla sig för vinnare.

2011-02-14 @ 18:19:46
Postat av: lisen

så är vi ju inte sjuka har vi sagt!?

2011-02-14 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0