Vilken jävla kämpe!!


169,6 kg                                      94,1 kg



Skrev ju tidigare idag om Biggest loser Sverige och för er som inte kollade ikväll så kan jag nu visa hur Karl-Fredrik ser ut, helt sjukt vilken insatts. Jag tror faktiskt inte att han kommer låta sig falla tillbaka med tanke på den kämpar glöd han måste ha haft för att klara av detta. Han har alltså tappat 75,5 kilo eller 44,5 % utav hans startvikt. Jag blir helt ärligt riktigt glad när man ser sådant här, fatta vilken känsla av lycka han måste känna.
Tummen upp till detta program och framförallt Karl-Fredrik själv!

 

 

Nu ska jag bara hänga lite tvätt innan det är dags för att krypa ned under täcket.  Hård skoldag imorgon, 08:15-11:15!;) Sovgott alla bloggläsare :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Emem

Älskar att han blev snygg !

2010-11-22 @ 23:30:09
Postat av: Emem

Älskar att han blev snygg !

2010-11-22 @ 23:30:33
Postat av: pz

länk tack ? ;)

hård skoldag?? det du går kallas inte ens skola....

2010-11-22 @ 23:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0