Ledig dag

Alltid skönt att vara ledig säger man ofta men jag tycker att det värsta som finns är när man är ledig fast man vet att det finns saker man måste göra, så är fallet idag. Skulle behöva göra en liten svenska uppgift och fortsätta på alkoholhanterings uppgiften (vi ska skriva om skadeverkningar med alkohol). Sen så skulle jag behöva fortsätta att läsa min klassiker (uppgift i svenskan) men äldre böcker är så förbannat sega att även Carl tycker att det blir tråkigt. Tror vi att jag kommer att få något utav det här gjort, det tror inte jag men vi får väl sen när dagen är slut, det är ju trotts allt 13 timmar kvar. Hade även tänkt hinna med och sola idag och så ska ju även gymmet besökas men någonstans mellan gym, sol och mat ska det förhoppningsvis gå att trycka in lite pluggande med.

 

 


 

12/11-10                                                   12?/6-10



Hahah såg det här på facebook, Carls pose? Roligt att jag har Lapin kulta i vänster hand på båda fotona och att bilden är tagen på nästan exakt samma plats med bara några månaders mellanrum.  





Fler bilder från fredagens tillställning hos Mathilda kommer senare. :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: TorsdagÄrDenBästaDagen(Y)

Haha

2010-11-15 @ 17:47:49
Postat av: Anonym

Ner med armarna carlis. Ner merom!

2010-11-15 @ 18:10:50
Postat av: Anonym

Ner med armarna carlis. Ner merom!

2010-11-15 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0