Stefan "Elvis" Wikström - som en lärare ska vara

Lugn lördag hemma i soffan med stremad match mellan Milan-Fiorentina. Hade väl tänkt träffa lite folk men så blev det visst inte men gnäller inte, de är bra att ta det lite lugnt ibland då klarar kroppen av ett träningspass imorgon, tummen upp för det.



Ägnar istället det här inlägget åt min mentor (hoppas du kollar in och får syn på inlägget nu när du sa att du skulle kolla;) )Stefan. Riktig trevlig herre som jag tror att alla vi i klassen är glada över att få ha som mentor och fått möjlighet att jobba med i köket. Precis som de allra flesta lärare på John Bauer (i alla fall kökslärarna) så har han jävligt skön humor och en person man kan skämta med, bjuder på sig själv och är alltid trevlig. Han och de andra i köket har en stark bidragande orsak till att jag tycker det är kul att komma till skolan och vara i köket.  Utan Stefan och de andra skulle ärligt talat inte skolan var alls den samma. Som Petter säger ”Ni gör min dag”!



NU fick jag det här inlägget att låta som de står runt om mig med pistoler i högsta hugg men så är det faktiskt inte utan det här tycker jag verkligen, eller???  ;) Aja om du ska välja gymnasium är det här något du absolut ska ha i tankarna. Lärare är ju trotts allt en väldigt stor del av skolan, vissa utav dem ska du ju träffa ett antal timmar 5 dagar i veckan och då kan det vara en fördel att de är förutom är duktiga på det dem gör också är trevliga.  :)

 

 

Om ni vill titta närmare på en ung Stefan så tar ni en titt på denna sköna video här under. Tycker allt att han borde sjunga lite mer i köket, han har ju trotts allt lite bättre pipa än mig, men bara lite!;)


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: hej ksjöbf

carl sluta blogga för fan

2010-11-20 @ 23:27:58
Postat av: josefine

nej inte alltid lätt! hahha, jag tror inte det faktiskt inte det.., det var mest lärare som hjälpte oss :)

2010-11-21 @ 12:23:53
URL: http://joserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0