Restaurangen

Hemma från skolan nu (eller ja för 30 min sedan) inte alltid man slutar skolan 21:30 men tycker att det är sjukt mycket skönare att jobba eftermiddag/kväll än morgon.  

Mycket lugnare när man inte har Klinta kofot och Falbin springandes kring en;). Enda nackdelen var att jag inte hade samma vackra utsikt (läs Olivia och Fiffi) och humorn från grapparna idag men de är ju med nästa gång det blir kväll då jag ska servera. Hur det nu ska gå…   




Jag och linus i våras när vi hade kväll för föräldrarna.




Förövrigt så ska man ändå blogga så varför inte gå in för det helhjärta och göra något utav det?. Ni kommer få se denna blogg mycket framöver så börja vänj er.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0