OnePiece - Jump in

 
Undra om man får med b-ruden?(a)


Bara jag som diggar ”onePiece - Jump in” riktigt hårt? Riktigt softa och funkar att ha till massa tillfällen. När du ska ut på grillsen och lira hockey med polarna >OnePiece<, när du ska ut i skidbacken >OnePiece<, Myskväll eller slacker dag >onePiece< eller varför inte när du ska på stan och pr kläder >onePiece< bara att dra av sig ett plagg, klockrent.  


Nu äger jag ju inte själv någon och har inte heller fått chansen att testa en men de verkar helt underbara,. Bara hoppas priserna går ned lite och att de börjar säljas ut i butik så att man får chansen att prova. Priset ligger idag från 1000 kr till ca 2200 och vad jag vet sälj de bara på onepiece.no. 


I alla fall om det är någon som har en eller har testat skriv vad ni tycker (ja ni andra får ju självklart med tycka till:D) och berätta om dem är så softa som de verkar! :D



Sådär ja, det där gick ju kanon. Kan visst skriva om tyg fullt seriöst med. iNu ska jag sussa, ikväll får ni ta och säga åt min flickvän Tove Styrke att hon får komma hem om ni skulle möta på henne i drömmarna.
Godnatt :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: elin söderström

jag har velat haft en sån jättelänge men när jag skulle köpa den var den slut! jag vill ha en rosa ;)

2010-11-20 @ 17:33:21
URL: http://marialinneaa.devote.se
Postat av: carlis

Elin: Ft y fan vad segt:P men ja de är ju klockrena, ska nog med köpa mig en framöver :D rosa, lill fjortisen va!;) hihi

2010-11-20 @ 18:18:12
Postat av: Ludwig

Jag har 2 och de är fett sköna. Har en lime grön och en svart. Bästa köpet 4ever. Köpte de på one piece jump in. Kanske lite dyr men fett skön ;D

2011-07-10 @ 21:42:49
Postat av: Julius hayes

Hur går man på toa???

2011-07-14 @ 11:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0