Naket eller kasta skit?

Sliter som ett djur för statistiken och det ger faktiskt resultat. Sitter bara och funderar på hur jag kan hålla bloggen levande, kasta skit på folk eller naket är ju två enkla knep som används flitigt i bloggvärlden men vill jag sänka mig till den nivån? egentligen inte men är det vad som krävs så kan ens moral sänka sig snabbare än vad en penis drar ihop sig i en isvak.

 

Jag får se vad som händer men jag vet att jag är beredd att göra mycket för att få snurr på denna blogg.



Försättning följer....





Halvnaket får duga för carl ;)



Sovdags nu ska vara tillbaka i köket om 8 timmar, kul...

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0