MrCarlis, ett namn att lägga på minnet.

Sådär efter många om och men så är den uppe, MrCarlis.blogg.se bara att direkt lägga till i favoriter eller för all del som er egen startsida. Tänk er att varje gång ni öppnar er webbläsare få ännu en skymt av Carl, bloggkillen som kommer slå mot nya höjder. Ni läser och kommenterar jag producerar.


Jag ser bara en problematik med det här och det är att jag är så förbannat pedant. Jag blir nästan aldrig nöjd med det jag skriver vilket till en början troligen kommer göra att ett inlägg kommer att ta mig alldeles för lång tid att leverera. Dock så får jag väl nöja mig med att ifall man läser de stora bloggarna så kan man ju inte direkt påstå att deras svenska kan ställas så mycket över min så får väl helt enkelt försöka att inte lägga så höga krav på gramtik utan att just producera inlägg som roar, irriterar och sticker ut.

Nej nu kör vi och jag hoppas att ni kommer vara med mig vart jag än är, för den dagen då jag har en mobil där man kan uppdatera bloggen kan jag lova er att det kommer att dyka upp inlägg från både källare, gymnastik och bussväntsalar i hela landet.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Emmie

Jobbigt att det inte går att blogga över mobilen dock!

2010-11-12 @ 07:52:02
Postat av: Anonym

kom igen. MINST ett inlägg per dag vill vi ha!

2010-11-12 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0