Mitt bloggande ger eko

Hehe jao Carl och ”tekniska” saker alltså… Anledning att mitt 3 kort inte går att få igång är att jag stoppat det i telefoner utan 3G om jag förstod killen i 3 butiken rätt. Kändes verkligen värt att åka in till Norrköping för att få reda på det men men.  



 



Förövrigt känns det som att mitt bloggande har gett lite eko i mina vänners bloggar. Känns som att jag visat lite att man inte bara behöver skriva om dagens händelser utan att det finns en massa annat man kan skriva om. Tror att mitt sätt att blogga gett en viss tjejkompis lite extra inspiration faktiskt. Eller sessan?;) haha puss


Gymmet strax, update ikväll, hej hej :)


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, om det är mig du menar så kände jag att jag ville göra något annat med bloggen, så hittade listan och körde efter den (: men klart lite är ju din förtjänst (;

2010-11-29 @ 18:49:28
URL: http://oliiviahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0