Micaela Karin Elisabeth Krulle



Lyckliga jag, DU Gör Min Dag!




När jag för första gången fick syn på denna skönhet visste jag inte att hon förutom att vara en glad, omtänksam och rolig människa också hade stora talanger inom det konstnärliga. Eftersom jag är så glad över Micis arbete med bloggdesignen så känner jag att jag på något sätt måste gott göra henne men frågan är hur. Jag har funderat på att bjuda henne på en fika (men jag är rädd för att det då kanske blir för mycket business talk från min sida) eller ge henne en alldeles speciell julkapp. Problemet med julklapp är att jag är så ofantligt dålig på tjejsaker att den troligen inte skulle uppskattas så mycket som jag skulle vilja.



Vad tycker ni läsare att jag ska göra för en sådan fager dam? ge mig tips hur jag verkligen kan visa hur mycket jag uppskattar hennes arbete och framförallt henne som sådan person.





Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: micis

Du är helt otrolig. Är så glad över att jag har dig Carl. Tack för allt fint du skrev. Du behöver verkligen inte göra något. Jag är glad att du blev nöjd med designen. Säg till om du tröttnar på den så kan vi fixa en ny:)<3

2010-11-22 @ 21:51:07
URL: http://melisabeths.blogg.se/
Postat av: Emelie

På tal om julklappar vad önskar du dig? Ska shoppa i helgen så du kan väl skicka ett sms med önskemål:)

2010-11-23 @ 09:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0