Man kan inte alltid vara bäst när det gäller

Jag har som så många andra pärmar hemma med gamla skolarbeten jag gjort. Brukar nästan aldrig kolla i dem märkligt nog för det är alltid lika roligt. I alla fall idag fick jag lite lust så satt och bläddrade igenom pärmarna när jag hittade denna fantastiska täckning som är på bilden här nedanför. Täckning (kartan) är ritad den allra första SO lektionen vi hade i fyran. Lasse vår lärare sa åt oss att rita Sverige och ja såhär blev min karta.





Man kan inte alltid vara bäst när de gäller.





Men att behöver ni en karta över Sverige nästa gång ni ska ut och resa, fråga bara mig så skickar jag över den!;)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0