Hur ska man se ut?

Tänkt att fixa till kalufsen snart men frågan är hur? Eftersom jag är så himla feg när det gäller mitt hår så har jag aldrig gjort något speciellt med det utan antingen har det varit långt eller så har det varit kort (förutom 2 dygn i somras då jag hade en svamp på skallen, undra om det finns några foton på den?xD). Jag har aldrig haft någon annan färg, toning eller speciell frisyr så det är väl dags att göra något. Ska jag göra något jag aldrig gjort förut eller bara tunna ur det? Har ju funderat lite på "estetfrisyren" som alla har men känns som att den kanske är på väg ut? Säg vad ni tycker, vad ska jag göra med håret och vad är det som är inne nu.




Här får ni lite bilder på hur jag har sett ut genom åren. = ) 





Håret i sjundeklass, det var grejer de!;)




Syns inte så bra, men en
ganska kort frisyr.



Dagen efter midsommar, underbar dag!



Stockholm, helt sjukt nice dag. Iaf snaggad där :)



Typ som håret ser ut nu (om man ens kan se ngt). :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Elin

kallar du frisyren jag kämpa med för att få till för svamp?! tyckte jag var jätteduktig för att inte ens veta hur det ska se ut... aja, muffinsarna fick ju toppbetyg iaf.

2010-11-24 @ 17:55:01
Postat av: Elin

juste, tycker inte du ska göra någon frisyr som är "inne". bara döda fiskar som följer strömmen. (vill du testa någon ny färg kan jag hjälpa dig.) /tant Elin

2010-11-24 @ 17:59:49
Postat av: Carl

svar: Men jag tycker estetfrisyr är snyggt ju!:D Hahah det blev en svamp när man inte hade ngt i håret!XD

2010-11-24 @ 18:24:19
URL: http://mrcarlis.blogg.se/
Postat av: micis

JAg tycker du ska ha din frilla,Du är sjukt snygg i de carl. Däremot kan du testa att göra ljusa eller mörka slingor i de, inte färga hela, tycker inte jag iallafall:)<3

2010-11-24 @ 22:57:31
URL: http://melisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0