Handla julklappar

December i morgon, månaden då alla pengar går till julklappar. Ska väl komma undan billigare i år i alla fall när man inte har någon flicka att skämma bort!;) Nää men Moa (mitt ex) och jag körde ju på julklappar fram till jul med, rätt kul men blir ganska så dyrt även fast det var småsaker. Men som sagt tycker julklappar är kul ändå, även fast det svider i plånboken så är det kul att ge bort saker (och få självklart:P) och förhoppningsvis kunna bringa lite glädje . Lätt är det att glädja minsta brorsan iaf, tvååringar är rätt så lättroade!;)  Klänning till den lite större (7år) verkar dock inte vara så uppskattat, otacksamma pöjk. haha


Funderar på att ge mig ut och tömma plånboken redan (?) i helgen eller nästa vecka, alltid skönt att få det gjort så fort som möjligt. Hatar verkligen att gå i smockade butiker.  Kanske att man skulle höra om man kan få med sig Micis på stan då med. :) Alltid bra att ha med sig en tjej när det ska handlas saker till syster, moster och mamma och ett stort plus med en trevlig tjeja då med!:D  


Själv har jag knappt kommit på några (rimliga, vet inte om min släkt kan ordna en flickvän!?;) ) julklappar men blir nog att önska sig ett solkort, pengar då jag ska köpa en kavaj till nyår och så några lotter är alltid kul!:D



Brukade ni också få sitta och ringa in i tidningar det ni önskade er?:D




Btw glömm inte tävlingen!:D


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Micis

Ja självklart kan du o jag dra till stab o köpa julklappar:)

De skulle vara dö kul:)<33

2010-12-01 @ 15:52:00
URL: http://melisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0