Från det ena till det andra IDOL

Hur är det, är det någon som fortfarande följer idol? Jag minns första året med bla Daniel Lindström, Paul, och Darin, det var idol de. Tror inte Daniel tog en ton fel på hela idol, märkligt att han inte lyckats bli större för röst har han verkligen. Men ja efter det försvann mitt intresse och kom inte tillbaka förens förra året då jag och Moa oftast kollade. Sedan så tycker jag också att kvalitén på artisterna har blivit sämre med undantag för i år och mina två favoriter Tove Styrke och Lars Eriksson (nej han var inte bra i idol men hans låter är grymma).  

 

Vem tror ni vinner idol iår då och vem är er favorit? Spelbolagen är i alla fall så pass övertygade om Jay Smith som segrare att det inte längre går att spela på honom och pengar till de som spelat utdelas redan nu. Undrar allt om det är så säkert att han vinner efter sin lilla ”knarkskandal”, Svensson i soffan kan väl inte stödja en dödsknarkare!;)  





Daniel Lindström en av mina favoriter genom hela idol.



Minns ni alla, Fillip, Darin, Geraldo, Cornelia, Nathalie, Lorén, Paul, Stina & Daniel. Bara Angel som saknas som hoppade av sin medverkan.





Sam Hagberth gör en enastående audition.





Tove styrke, ren och skär kärlek alltså!




Måste tillsist bjuda på en spotifylänk med lite extra nostalgi ifrån idol 2004. Lyssna framför allt på Cornelia Dahlgrens låt, riktigt skön röst.


Någon som ni tänker på och vill framhålla lite extra genom de sex år som idol nu har hållit på?
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: mathilda

Du glömde JAY!!!!



smith-_like_a_prayer&videoid=1137028" rel="nofollow">http://www.tv4play.se/noje/idol_2010?title=jaysmith-_like_a_prayer&videoid=1137028

2010-11-21 @ 23:21:33
URL: http://elintheresiaa.blogg.se/
Postat av: micis

Olle är favoriten:)<3

2010-11-21 @ 23:36:12
URL: http://melisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0