Design

En hel del som påpekat min ”bloggdesign” vilket egentligen inte är en bloggdesign utan ett av några alternativ man kunde välja. Hur som så ska en riktig design ordnas men som med allt annat i början så är man inte bäst, ska därför få hjälp utav min vän Micis. Nu vet ni i alla fall att bloggen inte ska se ut såhär och att jag ska försöka ordna till den så fort som möjligt, förhoppningsvis innan veckans slut.

 

 

Bild på mig och bästa Micis från i fredags.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: susanne

Kom ihåg skolan också med de uppgifter som du har där :)!! Puss på dig/Mamma

2010-11-17 @ 14:37:22
Postat av: micis

Vi är snyggast!

Lyssna på mamma också!!:D

2010-11-18 @ 20:11:18
URL: http://melisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0