Damernas



Ähhhh okej???




Någon som kan svara på om det är en bra tidning?:P haha


Kliver in genom dörren och subblar över all post som vanligt och tänkter inte mer på det, plockar upp allt och det är då jag får syn på tidningen ”Damernas” med mitt namn på :S Wtf liksom, vem fan har beställt den i mitt namn?XD Aja hoppas på att det inte kommer någon räkning bara, det var ju trotts allt kaffe med och så kanske det finns något intressant som man kan blogga om ska allt ta mig en titt.

 

 

Kommer ett nytt inlägg inom 1 timme. Hej så länge. :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: jesper pålmo

hahah carl jag skaffa ochså blogg nu :D ska vi pussas :D

2010-11-18 @ 22:13:57
URL: http://jeesperpoolmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0